ההשפעה של הכשרות במסעדות.

ההשפעה של הכשרות במסעדות.

אתם רוצים לצאת למסעדה טובה. יחד עם זאת אתם רוצים גם חוויה נעימה ,אווירה טובה ורגועה. ובמרכז הצלחת ועל הבמה אוכל טוב, טעים, איכותי, משובח וגם נקי שלא יותיר אחריו עקבות לא נעימים בגלל היגיינה ירודה, ורמת ניקיון נמוכה. אז הנה לכם עוד סיבה לצאת למסעדה כשרה, ועכשיו זאת עובדה- הכשרות במסעדה הופכת אותה ליותר נקייה וסטרילית. 

מחקר שנערך על ידי המחלקה למדעי המזון באוניברסיטת פנסילבניה קובע כי העופות הכשרים שנבדקו הצטיינו בספירת חיידקים נמוכה יותר, ובאיכות גבוהה יותר. העוף הכשר צוין לשבח במיוחד בגלל שהעופות העוברים את תהליך ההכנה לפי המסורת היהודית, עולים בטיבם על עופות המעובדים בתהליך הרגיל. וכל מוצר עם כשרות עובר בדיקות וחקירות דקדקניות המבטיחות מוצר איכותי מושגח ובריא. חוץ מהצד ההלכתי, שהוא חשוב בפני שעצמו.

כידוע שסוג המאכלים שהאדם אוכל משפיעים על טבעו, מאכלים כשרים משפיעים על טבע האדם לטובה. – מעדנים את מידותיו  ומזככים אותו. ומצליחו שתפילותיו תהיינה כדרוש, ושקיום המצוות יהיו כדרוש, ושהבנת התורה בעצמו ולימוד התורה לאחרים יהיה כדרוש, ושיכוון לאמיתתה של תורה". לעומת זאת כשאדם אוכל מאכלים לא כשרים, זה משפיע עליו מדת האכזריות וכדו'. הכשרות היא גם כמרכיב של בקרת איכות. 

לא רק בבשר ועופות, בכל סוגי המזון כל עניין הכשרות בא לידי ביטוי בבקרת איכות וטיב בצורה ההדוקה ביותר שרק ניתן להעלות על הדעת. את תרומת הכשרות לאיכות האוכל ולבריאות שלהם ולכן, משנה לשנה יותר ויותר אנשים, וביניהם גם לא-יהודים אוכלים מאכלים כשרים. ומצד היצרנים תווית ההכשר היא ערובה להגדלת המכירות. וזו הסיבה למהפכה השקטה והמעניינת העוברת על עולם המזון בארצות-הברית, ובכל העולם. 

הפופולריות של המאכלים הכשרים הולכת וגוברת. הנהירה אחר האוכל הכשר נובעת מתוך תחושה שהמאכלים הכשרים מן הסתם גם נקיים ובריאים יותר. לנוכח התופעה המעניינת, הולכות יותר ויותר חברות ומבקשות מארגונים רבניים הכשר למוצריהן, וכך החל הסחרור וצובר תאוצה.
 היקף מכירותיהם של מוצרים אלה הגיע אשתקד ל-30 מיליארד דולר, ואחד מכתבי העת למזון בארצות-הברית הכריז שגוברת במדינה זו המגמה לאכול כשר 'לא רק גפילטע פיש ומצות, אלא הרבה מאוד מאכלים נוספים.' (שבוע טוב)

כל נושא הניקיון ומניעת התפתחויות של כל מיני גורמים שליליים, ונעשה בטיפול ובתיאום של מערכת הכשרות, וזה גם עוזר לשיפור תהליכים ואיכות המוצרים, כך שבסיכומו של דבר, כל הדברים הללו מביאים לקפיצה גדולה ומשמעותית מאוד. 

מסתבר, שבאמת, ככל שרמת הניקיון בטחנות הקמח ובמאפיות יותר גבוהה. מתמעטת שריצת החרקים במקום במידה משמעותית. כל המוצרים מגיעים למסעדה ובסופו של דבר -לצלחת שלכם. הכשרות מבטיחה שהלחם שלכם במסעדה יהיה נקי יותר, שהבשר יהיה סטרילי, העוף עבר בדיקות והירקות יהיו שטופים ומסוננים- ולא היישר מהגינה לצלחת במסע לא ידוע עם תוספות מיותרות. 
רציתם אוכל טוב ומהודר? קיבלתם אוכל מעולה, טרי ונהדר. וזו הסיבה שאתם יכולים לשבת, להתרווח בשלווה וליהנות בראש שקט מארוחה טובה, איכותית והכי חשוב-כשרה.

 

Article source: https://www.kosherest.co.il/publishing/article//23-ההשפעה-של-הכשרות-במסעדות.html

  • מאמרים
  • Jan 24, 2017
  • יצחק נחמד

מסעדות בשרים כשרות ברעננה

כמו בשאר הערים במרכז העיר, לא קל למצוא מסעדת בשרים כשרה גם ברעננה. הצוות שלנו בכושרסט מעוניין לעזור לתושבי רעננה ומבקריה השומרים על כשרות, ליהנות גם הם ממה שיש לעיר להציע ולמצוא...
המשך קריאה ←

מאכלי חג מיוחדים

לכל חג יש את הטעם המיוחד שלו, את האוכל שרק שלו שנותן את האווירה הלא שגרתית והפורצת דרך השונה שבעצם עושה את כל החוויה של החג ומדגישה את השוני שביום הזה לעמת כל ימי השנה זה הזמן...
המשך קריאה ←

מה הכוונה של 'אוכל טוב'?

כולם רוצים אוכל טוב. איך מתבטאת האיכות של האוכל ברמה בכמות אולי בסגנון? האם יש אוכל טוב מוגדר שכולם מסכימים עליו או שזה עניין אינדיבידואלי ואישי לכל אחד? ממה מגיעות ההעדפות שלנו...
המשך קריאה ←

מסעדות יוקרתיות במיוחד

המנה מגיעה בצורה מיוחדת ואפופת סטייל עם קישוטים קטנים בצלחת הגדולה אין ספק שכזאת הופעה מגבירה את התיאבון ומעלה אותו בכמה דרגות האווירה הכללית נעימה ומנומסת וכל מה שורצים נענה...
המשך קריאה ←

מסעדות לבעלי מוגבלויות

שאלתם את עצמכם פעם מה עושה נכה כשהוא רוצה ללכת למסעדה מעולה וטעימה שהכניסה אליה היא רק עם מדרגות? איך הוא מגיע לשם? ההגעה נעשית מסובכת ולא נעימה ויכול להיות שהוא יצטרך לוותר על...
המשך קריאה ←

מסעדות לא רגילות

לאן לוקח אותכם הדמיון הפרוע שלכם? לאי על שפת הים עם תפריט קוקטיילים מעולה או מסעדה רומנטית עם הראש ההר? לכל פנטזיה יש מקום ומקום מעולה לאוכל טוב שעושה את החוויה לשונה, כיפית...
המשך קריאה ←

כותב המאמר

המאמרים הנצפים ביותר

המאמרים האחרונים

מסעדות בשרים כשרות ברעננה

מסעדות בשרים כשרות ברעננה

כמו בשאר הערים במרכז העיר, לא קל למצוא מסעדת בשרים כשרה גם ברעננה. הצוות שלנו בכושרסט מעוניין לעזור לתושבי רעננה...

עוד
סוגים מסעדות שונים

סוגים מסעדות שונים

יש מבחר ענק של אפשרויות לצאת לאכול יש גם הרבה מקומות אבל רק מקום אחד יזכה בכם במשך היום או הלילה. בשביל למצוא את...

עוד
סיור במטבח היהודי

סיור במטבח היהודי

הוא עתיק, אפוף ניחוחות קדומים ומתכונים ישנים אבל גם היום הוא חי המטבח של אלפי אנשים שנהנים שוב ושוב מתפריט משובח...

עוד
מסעדות לא רגילות

מסעדות לא רגילות

לאן לוקח אותכם הדמיון הפרוע שלכם? לאי על שפת הים עם תפריט קוקטיילים מעולה או מסעדה רומנטית עם הראש ההר? לכל...

עוד
מסעדות לבעלי מוגבלויות

מסעדות לבעלי מוגבלויות

שאלתם את עצמכם פעם מה עושה נכה כשהוא רוצה ללכת למסעדה מעולה וטעימה שהכניסה אליה היא רק עם מדרגות? איך הוא מגיע...

עוד
מסעדות יוקרתיות במיוחד

מסעדות יוקרתיות במיוחד

המנה מגיעה בצורה מיוחדת ואפופת סטייל עם קישוטים קטנים בצלחת הגדולה אין ספק שכזאת הופעה מגבירה את התיאבון ומעלה...

עוד